هواوی میت پد; گزینه ای متعادل و جذاب در میان تبلت های میان رده


یکی از محصولات مهم در سبد خرید ارائه شده توسط هوآوی، تبلت استهستند. هواوی MatePad یکی از این تبلت هاست که مشخصات قابل توجه خود را داردگزینه Canای جذاب برای افرادی که قصد دارند از تبلت برای فعالیت های روزانه، آموزش و حتی بازی استفاده کنندمتفاوت داشته باشند. به بررسی ویژگی ها با هم ادامه دهیدشاخص های این تبلتبیایید ببینیم چرا هواوی میت پدمی تواند یکی از بهترین گزینه ها باشداقتصاد موجود در بازار

معرفی

تبلت های سایز متوسط ​​موجود در بازار باید در کنار قیمت مناسب نگاه ویژه ای به قابلیت های فنی و کاربردی داشته باشند. استفاده از نمایشگر با کیفیت در کنار مشخصات سخت افزاری، شارژدهی بالا و همچنین کیفیت عملکرد بالا از جمله ویژگی ها و قابلیت های اساسی این محصولات است.

علاوه بر این، سازنده باید در طراحی و ساخت این محصولات دقت زیادی داشته باشد تا محصول نهایی در شرایط مختلف و توسط کاربران مختلف به راحتی و بدون محدودیت خاصی قابل استفاده باشد.

دکتر ساینا

در این میان تبلت HUAWEI MatePad مجموعه کاملی از قابلیت های فوق را در دل خود جای داده است تا با ارائه قدرت پردازشی و سخت افزار مناسب خود بتواند وظایف و اهداف مختلفی را انجام دهد. همچنین این تبلت با باتری مناسب خود برای کاربران از هر گروهی قابل استفاده است. در ادامه به بررسی قابلیت هایی می پردازیم که ارزش خرید این تبلت را افزایش می دهد.

صفحه نمایش با کیفیت و ایمن برای چشمان کاربر

هواوی در این تبلت از پنل 10.4 اینچی با فناوری IPS LCD استفاده کرده است که مانند بسیاری از محصولات فعلی این شرکت از طراحی FullView Display بهره می برد. استفاده از این فناوری به معنای حاشیه های بسیار کوچک صفحه نمایش تنها 7.9 میلی متر است که باعث می شود ابعاد نهایی دستگاه بسیار کوچکتر از تبلت های با صفحه نمایش مشابه سایر رقبا باشد. نتیجه استفاده از این تکنیک، ساخت محصولاتی با ابعاد نهایی کوچکتر، فشرده تر و در نهایت با ارگونومی بهتر برای نگهداری و حتی جابجایی در زمان است.

اما طراحی خاص با حاشیه کوچک تنها ویژگی این نمایشگر نیست. هواوی با اجرای صحیح استانداردهای حفاظت از چشم در برابر نور آبی و همچنین حذف افکت فلیکر، گواهینامه های مربوطه را از موسسه TÜV Rheinland آلمان در زمینه حفاظت از چشم دریافت کرده است. اخذ این مجوزها به این معنی است که حتی در استفاده طولانی مدت از نمایشگر این تبلت که می تواند ابزار اصلی مورد نیاز کاربر برای امور آموزشی، اداری و حتی بازی باشد، هیچ خطری برای سلامت چشم کاربر وجود نداشته باشد.

علاوه بر این، هواوی با معرفی حالت های مختلف تغییر رنگ و نور پس زمینه صفحه نمایش، امکان ارائه حالت کتاب الکترونیکی را فراهم کرده است. در این صورت با تغییر رنگ پس زمینه و نور به نزدیک ترین حالت به کاغذهای فیزیکی کتاب ها، شرایطی مشابه آنها ایجاد می شود تا همزمان بیشترین دقت را برای حس مطالعه و چشم کاربر ایجاد شود.

سیستم صوتی حرفه ای

یکی دیگر از ویژگی های این تبلت جذاب سیستم صوتی حرفه ای است که هم در ضبط و هم در پخش صدا پیاده سازی شده است. هواوی برای MatePad از چهار میکروفون برای ضبط صدا استفاده کرده است که به طور همزمان از سیستم حذف نویز خودکار استفاده می کنند. این میکروفون ها می توانند صدای باکیفیت را در حین ضبط صدا، تصویر و یا حتی ضبط صدا منتقل یا ذخیره کنند.

حتی می توان قابلیت FollowCam را فعال کرد تا اطمینان حاصل شود که کاربر در هنگام تماس های ویدیویی در وسط قاب ویدیو قرار دارد و دیگر نگران تکان خوردن یا خارج شدن از جعبه در هنگام مصاحبه یا کنفرانس نیست.

اما از نظر پخش صدا در این تبلت 4 بلندگوی هارمن / کاردون با کیفیت در چهار گوشه دستگاه تعبیه شده است که حتی با استفاده از افکت های صوتی کاربردی حتی می توان از آنها برای تولید صدای سه بعدی استفاده کرد. جدا از لوازم جانبی، اسپیکرهای این تبلت از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار هستند که صدای خروجی را با بالاترین دقت ممکن تنظیم می کند و حس متفاوتی از پخش صدای شفاف با حجم مناسب در تبلت را به شما القا می کند.

قلم همه کاره

همانطور که می دانید این روزها با فراگیر شدن آموزش آنلاین، استفاده از خودکارهای هوشمند و کیبوردهای فیزیکی، نقش مهمی در استفاده از وسیله ای مانند گوشی یا تبلت ایفا می کند. در مورد تبلت هواوی میت پد، نکته مثبت آن پشتیبانی از قلم هوشمند HUAWEI M-Pencil است که یکی از بهترین و کاربردی ترین قلم های هوشمند موجود در بازار است.

این خودکار با تأخیر بسیار کم خود ابزاری ایده آل برای ترسیم اشکال یا طرح های کاربر است و به دلیل ادغام مناسب با نمایشگر دستگاه می توان از آن به صورت گسترده و سریع در امور و نرم افزارهای مختلف استفاده کرد. این خودکار با باتری داخلی خود قابلیت کار مداوم برای یک روز کامل و حتی بیشتر را دارد.

خبر خوب دیگر این است که هواوی امکان شارژ مغناطیسی این خودکار را نیز فراهم کرده است که برای شارژ قلم نزدیک به بدنه بالایی دستگاه کافی است تا با قابلیت آهنربایی این قسمت، خودکار به بدنه بچسبد. ، فرآیند شارژ شروع شده است و حتی نگرانی در مورد گم شدن قلم در هنگام عدم استفاده نیز باید برطرف شود.

سخت افزار قدرتمند و کارآمد

هوآوی در این تبلت از تراشه پردازنده قدرتمند Kirin 810 استفاده کرده است که با فناوری ساخت 7 نانومتری، مصرف انرژی پایین و کارایی بالایی را ارائه می دهد.

این تراشه از یک پردازنده 8 هسته ای بهره می برد که با دو هسته قدرتمند Cortex-A76 و 6 هسته کم مصرف Cortex-A55، ترکیب خوبی برای تمام کارهای روزانه و حتی سطوح بالای متوسط ​​است.

نکته دیگر در مورد این تراشه استفاده از پردازنده گرافیکی Mali-G52 است که همراه با موتور گرافیکی GPU Turbo 3.0 به کاربر اجازه می دهد تا اکثر بازی های روز را با نرخ فریم بالا ثابت اجرا کند. اما اگر هدف شما از استفاده از دستگاه اجرای نرم افزار با الگوریتم های هوش مصنوعی است، Kirin 810 همه چیز را دارد.

هوآوی این تراشه را به بخش هوش مصنوعی مجزا مجهز کرده است که به طور خودکار سریع ترین راه حل و انجام عملیات هوش مصنوعی را انتخاب می کند. به این ترتیب نتایج خروجی عکس ها در نرم افزار دوربین و یا حتی تحلیل رفتار کاربر در محیط کاربری، با توان بسیار کمتر و در عین حال بسیار سریعتر انجام خواهد شد.

پشتیبانی از پلت فرم Super Device

هواوی فناوری Super Device را برای اتصال بیشتر دستگاه های خود به یکدیگر معرفی کرده است. این فناوری به شما این امکان را می دهد که تمام دستگاه های هواوی (که از Super Device پشتیبانی می کنند) را به روش های مختلف به یکدیگر متصل کرده و از ویژگی های یک دستگاه روی دستگاه دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید با یک خودکار روی تبلت MatePad خود بکشید و نتیجه را در لپ تاپ MateBook خود مشاهده کنید.

ارتباط همزمان با دستگاه های دیگر مزایای بسیاری دارد. به عنوان مثال، اگر گوشی هواوی خود را به تبلت میت‌پد وصل می‌کنید، این امکان وجود دارد که هنگام برقراری تماس تصویری، اگر می‌خواهید چهره طرف مقابل را در اندازه بزرگ‌تر ببینید، آن را از گوشی به تبلت میت‌پد خود منتقل کنید و لذت ببرید. مزایای Device + یا از همان Super Device Huawei استفاده کنید. استفاده از فناوری HUAWEI Share یکی از کاربردهای Super Device است که با بخش Device + دستگاه های مبتنی بر هارمونی به بالاترین حد خود می رسد.

باتری قدرتمند

هواوی در این تبلت از باتری قدرتمند 7250 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که عملکرد بسیار جذابی را نشان می دهد. بسته به تست های انجام شده، این باتری می تواند تا 65 ساعت پخش موسیقی یا 12 ساعت پخش ویدیو یا 12 ساعت وبگردی با یک دوره شارژ را تحمل کند.

در واقع می توان اینطور استنباط کرد که تبلت میت پد هواوی تنها با یک چرخه شارژ بیش از یک روز کاری کامل کاربر را به راحتی همراهی می کند و در استفاده نسبتا طولانی دیگر نگرانی بابت تخلیه زودهنگام آن وجود ندارد.

نکته دیگر در مورد فرآیند شارژ دستگاه این است که در صورت نیاز به شارژ دستگاه در مواقع عجله کافیست آن را به مدت 30 دقیقه شارژ کنید تا بتوانید با انرژی ذخیره شده حداقل 3.8 ساعت از تبلت خود استفاده کنید. .

نتیجه

هوآوی با تولید تبلت MatePad یکی از متعادل ترین تبلت های موجود در بازار را تولید کرده است که با توجه کافی به تمامی بخش ها، یک گزینه اقتصادی همه کاره را تشکیل می دهد.

علاوه بر موارد ذکر شده، این تبلت دارای طراحی سبک و باریکی است که جابجایی آن را بسیار آسان می کند و به کاربر این امکان را می دهد که در هر شرایطی Mate Pad را به عنوان یک همراه مطمئن داشته باشد. قدرت سخت افزاری بالا، نمایش با کیفیت و حاشیه کم در کنار قابلیت های نرم افزاری و عملکردی با قلم و لوازم جانبی از دیگر مواردی است که این تبلت را به گزینه ای مناسب برای تمامی کاربران با هر سلیقه و نیازی تبدیل کرده است.

هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمان و اینکه سایت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید