من برای رسیدن به هدف سخت تلاش کرده ام


من برای رسیدن به هدف سخت تلاش کرده ام

خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا / فارس بازیکن جهرمی تیم امید برق شیراز برای رسیدن به هدف بزرگ خود در فوتبال سختی های زیادی را متحمل شده است.

امیرحسین مظلومی پور جوان اردیبهشتی و دهه هشتادی است که عشق به فوتبال و رشد در عرصه ورزش حرفه ای او را از زادگاهش دور کرده است اما با حضور در لیگ یک کشور اولین قدم های موفقیت را به خوبی برداشته است. امیدها؛ قدمی که او قصد ادامه آن را دارد.

امیرحسین درباره نحوه شروع و ادامه فوتبالش به خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا گفت: فوتبال را از 6 سالگی با پیوستن به تیم مرصاد جهرم شروع کردم. مربی این تیم پدرم بود. از نوجوانی به هلال احمر رفتم. سال اول در 17 سالگی هم در لیگ برتر بزرگسالان و هم در لیگ برتر جوانان کشور بازی کردم. دو سال آنجا بودم و سال دوم توسط آقای سیروس پورموسوی به تیم ملی دعوت شدم و در دو اردو در تهران و شوش شرکت کردم اما متاسفانه نتوانستم در لیست نهایی ملی پوشان قرار بگیرم. تیم جوانان به دلیل پارگی همسترینگ در لیگ کشور.

مظلومی پور افزود: سال آخر جوانان یعنی حدود 2 سال پیش توسط آقای شهیدزاده به تیم فجر آمدم. من در رده سنی جوانان بودم اما کارتم برای لیگ بزرگسالان کشور هم صادر شد. در تمرین بزرگسالان زیر نظر آقای مهابادی هم حضور داشتم اما بازی نکردم. سال گذشته در لیگ جوانان کشور به تیم ایمان سبز پیوستم که آقای فرزین زارع سرمربی آن بود. متأسفانه در نیم فصل رباط صلیبی پاره کردم که اتفاق بسیار بدی بود چون فاصله زیادی با ورودم به سطوح بالای فوتبال کشور نداشتم. اکنون پس از 10 ماه بهبودی به تازگی به میادین بازگشتم و با نظر آقای رحمان موسایی در تیم امید برق شیراز عضویت دارم.

این بازیکن جوان با تشکر از کسانی که او را برای بازگشت به میادین یاری کردند، گفت: آقای علی دعایی از مربیان خوب بدنساز شیراز زحمات زیادی کشیدند تا من به فوتبال برگردم. همچنین آقایان شهیدزاده و موسایی کمک زیادی به من کردند و جا دارد از آنها صمیمانه تشکر کنم. همچنین باید از مربیانم در گراش آقایان ابوالحسن غلامی، سیدعلی مجلسی و همچنین مدیر عامل حاج قاسم فرسوده تشکر کنم. در تیم هلال احمر خیلی باعث پیشرفت من شدند. این عزیزان در 17 سالگی من را در لیگ بزرگسالان استان بازی کردند.

مظلومی پور درباره کیفیت فوتبال شهرش گفت: فوتبال جهرم استعدادهای بسیار خوبی دارد اما متاسفانه هیچ حمایتی از تیم ها برای ورود به لیگ وجود ندارد و بازیکنان این شهر بیشتر دیده می شوند. از بازیکنان قدیمی که سابقه حضور در سطح اول فوتبال کشور را دارند می توانم آقایان هادی رمضانی و رحیم خداجو را نام ببرم.

بازیکن امید برق شیراز در خصوص وضعیت این تیم در لیگ دسته اول امیدهای کشور گفت: بازی قبلی ما با تیم ایمان سبز مساوی بود که اولین بازی من بعد از 10 ماه بود. ما به صعود بسیار امیدواریم و فکر می کنم اگر از سه بازی باقیمانده در دو بازی پیروز شویم، صعود می کنیم.

وی هدف بزرگ خود در فوتبال را حضور در لیگ برتر کشور عنوان کرد و افزود: امیدوارم هر چه زودتر به لیگ برتر برسم. برای این هدف خیلی زحمت کشیده ام. چند سالی است که از خانه دور هستم. حتی وقتی یک رباط پاره کردم، اینجا کار کردم. من جایی برای خواب نداشتم و آقای شهیدزاده هم به من کار داد و هم جای خواب. آقای موسایی هم خیلی به من کمک کرد. او مرد بزرگ و شریفی است که امیدوارم موفق باشد، چون انسان پاکی است.

امیرحسین مظلومی پور ضمن تشکر از خانواده خاطرنشان کرد: همه پدر و مادرم به من امیدوار هستند. یک برادر کوچک به نام ارشیا هم دارم که یکی از استعدادهای ناب فوتبال کشور است. او متولد 1987 است و می تواند فوتبالیست بزرگی شود. من می خواهم موفق شوم تا بتوانم به او کمک کنم. در کل آرزوی من این است که به همنوعانم کمک کنم تا به هدفشان برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید