دربی استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگران


دربی استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگران

دبیرکل فدراسیون فوتبال از برنامه ریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه از دربی تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا، احتمالا تماشاگران فوتبال در دربی تهران 26 اسفند حضور خواهند داشت. این قولی است که دبیرکل فدراسیون فوتبال به هواداران دو تیم داده و از برنامه ریزی برای حضور آنها در ورزشگاه خبر داده است.

پس از آزمون و حضور ناموفق تماشاگران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه در آبان ماه 1400، ستاد مسابقه کرونا برنامه را متوقف کرد اما تماشاگران فوتبال بار دیگر در دیدار تیم های ملی ایران و عراق حضور داشتند. همراه شد و مجددا مجوزهای لازم برای این رویداد لغو شد.

اما اخیرا فدراسیون فوتبال توانسته مجوز 30 درصدی حضور تماشاگران در ورزشگاه ها را بگیرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی با حضور 30 ​​درصدی تماشاگران برگزار شد.

به این ترتیب فدراسیون فوتبال حالا برای اجرای این مصوبه از دربی تهران وقت گذاشته است. دلیل این تصمیم، میزبانی از استقلال در دو بازی آینده و طبیعتا برگزاری دو بازی بعدی پرسپولیس در خارج از تهران است. اما سه هفته بعد دربی تهران 26 اسفند برگزار می شود و برای برقراری عدالت قرار است این دیدار برای حضور تماشاگران در ورزشگاه برگزار شود.

کامرانی فر در پادکست اینترنتی فوتبال در رابطه با حضور تماشاگران در دربی تهران گفت: در ورزشگاه یک تیم باشید. گفت‌وگوی ما با ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز مشابه بود.

وی در ادامه به میزبان قول داد که دربی تهران در حضور تماشاگران برگزار شود و ابراز امیدواری کرد که این اتفاق مربوط به بازی نباشد و در مسابقات باشگاهی پیش رو در فروردین 1401 ادامه یابد.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر در چارچوب دربی 98 تهران برگزار می شود. دو تیم در حال حاضر با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارند و برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم تلاش می کنند.

هواداران دو تیم آخرین بار در پایتخت 92 حضور داشتند که در بهمن ماه 1396 برگزار شد و دو تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند. از آن زمان تاکنون 5 بازی بین دو تیم بدون تماشاگر برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید